Mijn administratie netjes in orde maken

Geplaatst door

Is het onderwerp ‘mijn administratie’ ook iets waar jij als ondernemer liever niet al te veel tijd aan wilt besteden maar dat toch gedaan dient te worden? Dan kun je hiervoor natuurlijk personeel inschakelen maar je kunt het hen ook makkelijker maken zodat zij minder tijd ervoor nodig hebben en zich ook met andere zaken bezig kunnen houden die belangrijk zijn om het bedrijf draaiende te houden.

Waaruit bestaat Yoursminc?

Om de administratie goed maar ook sneller te doen kun je als ondernemer gebruik maken van een geautomatiseerd systeem zoals Yoursminc. Het bestaat uit een boekhoudprogramma, een facturatieprogramma en een CRM systeem. Deze kunnen samen met elkaar gebruikt worden zodat de gegevens die je in het ene systeem invoert binnen het andere zichtbaar en ook onderling uitwisselbaar zijn.
Schakel een ander in voor hulp

Zo wordt het voeren van een goede en inzichtelijke administratie voor iedere ondernemer ook makkelijker te doen, zelfs wanneer je er niet de grootste held in bent. Wil je het liever uitbesteden? Dan kun je natuurlijk ook een externe boekhouder in dienst nemen of een administratief medewerker inschakelen.
Sneller en toch netjes geregeld

Een goede administratie kan veel problemen voorkomen maar kost je ook minder tijd. Als je alles goed geregeld hebt en alles netjes ingevoerd is kun je op basis van alle transacties die gedaan zijn ook sneller je verplichte maandelijkse of driemaandelijkse btw aangifte doen.